Minto Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 pupper per måltid??? Jenta er fem uker, og det er MASSE melk i puppene...det bare renner når hun tar seg en pause for å puste... Og ja, hun orker bare en pupp.... Det burde holde hvis hun ikke orker mer???!!!
firemerkersmør Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Jeg ga bare en per måltid til tassen var 2 måneder. Da ville han ha mer.
-carina- Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Det varierer hvor mange. På natten og tidlig morgen holder det med en pupp, på ettermiddagen som regel to pupper og på kvelden skal han henge i puppen hele tiden (fra den ene til den andre...) :-) Gutten min er seks uker...
mamma`n te Kaja Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Holder som regel med en her og, men det hender hun vil ha en liten smak av nr 2 på kveldstid.. men melka er jo mindre næringsrik på kvelden så det er vel logisk.. Hun er 7 uker. Viser de tegn til å være fornøyd etter bare 1 så har de nok fått nok
susemor-3 små Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Frem til nå har jeg bare gitt en pupp per måltid. Han er snart 4 mnd og er liten gutt. Nå virker det imidlertid som han vil ha begge to som regel hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå