Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Er det bare meg som synes at barnelegen har tatt litt vel hardt i med babyen min? Var på 6-ukerskontrollen i dag, og synes særlig behandlingen av hodet var litt vel skremmende hardhendt. Nå er jeg ganske bekymret for fontanellen, så det kan jo skyldes det. Har hørt masse rart om denne legen også, men prøver å trøste meg med at han kan sitt fag,men er allikevel skeptisk pga ting jeg har hørt. Er det flere som kjenner seg igjen i dette i møtet med barnelegen?
Hoppetussa Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Jeg var på 6-ukerskontroll i dag jeg også, og ble vel overrasket over at babyen min ikke er et tørt persilleblad, men faktisk tåler ganske mye! :-) Min barnelege kjente også ganske hardt på hodet, og jeg regner med at jeg deler din frykt for å skade fontanellen. Har ikke hørt om babyer som har blitt skadet hos barnelegen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå