sunshine&gullungen+bitteliten Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hei. Jeg er i min 35uke og har så lyst på sex med gutten min. Men vil for all del ikke at fødselen skal starte for tidlig. Er det mange av dere som fortsatt har sex? Vi har hatt sex jevnlig gjennom hele svangerskapet, men kanskje ikke like ofte som før, men nå har jeg skikkelig lyst..
bee* Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 det er jo sæden som gjør at fødselen kan starte og sæden starter ikke fødselen om ikke alt allerede er modnet.. du kan jo ha rolig sex med kondom om du er redd for å starte noe men det skal ikke være farlig!!
Silje_33 Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Jepp! Og sæden det er bra for modning også. Ikke noe farlig. Vi holder på enda. Jeg er i uke 39 straks.
¤2småtroll¤ Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Er bare til og ha sex seie nå eg vertfall, kan jo ikkje slutte! Men de seie at det er sæden som har eit stoff i seg som kan sette det igang, men dette er vell bare når det er klart! Peis på!!!!
Gjest Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Er 36+4 og har fortsatt sex. De sier at det kun kan starte fødselen dersom man er moden, så det skal ikke være noe problem å ha sex nei:-)
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Trygt som bare det å ha sex nå, fødselen din starter jo ikke uansett før du er moden.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Jeg er i uke 34 og vi har masse sex ) Har aldri klart å holde fingrene fra hverandre og ser heller ingen grunn til å begynne med det nå
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 er i uke 36 og vi har også sex enda.. :=)
OktoberTussi Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Ja - og jeg kommer nok bare til å bli mer ivrig jo nærmere vi kommer termin! (Litt feil motivasjon, men men..) Men det er litt klønete med magen. Er glad sambo ikke har stor mage..
komplett familie Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Har 4 dager til termin, og her har ikke sexen hjulpet på fødsel - desverre. Så det er bare å kjøre på.... Ingenting som fungerer før man er moden, tror jeg da!
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Enig med deg,sier også de på sykehuset ingenting hjelper før man er moden,men....sex hjelper deg på å modnes;O)
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Er i uke 35, og vi har fremdeles sex, har heldigvis en mann som ikke har tatt skrekken av stor mage. Ikke noe å si på lysten, men bl er avogtil så ille at det ikke alltid blir de store høyder:) Bekymrer meg ikke så mye for at det setter i gang før kroppen er moden, vi er jo såpass langt at da er kroppen sannsynligvis klar likevel..
Brummeline3barnsmor Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Hadde sex helt frem til fødselen...
Gjest Skrevet 4. september 2006 #14 Skrevet 4. september 2006 Er i min 40 uke:) Sex er digg fremdeles det:) Kjør på HI, bare å kose seg...
tobarnsmor i september Skrevet 4. september 2006 #15 Skrevet 4. september 2006 Vi har fortsatt sex. Er i uke 39 i morgen.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #17 Skrevet 4. september 2006 Er i uke 35 og har fått masse ekle åreknuter, så jeg har mistet lysten på sex.... :-(
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 5. september 2006 #18 Skrevet 5. september 2006 Vi har bare mer og mer sex... en ny undersøkelse viser nemlig at 30% færre i gruppen som har sex frem til fødsel unngår overtid.. hvis det ikke var enda flere.. så det hjelper hvertfall på modning! Ikke at det er så om å gjøre å få fort, men sex er jo sunt også! Også litt trim for musklene!
milla75fikk en gutt Skrevet 5. september 2006 #19 Skrevet 5. september 2006 Man har tidligere trodd at sex kan fremskynde fødselen, men nye studier viser faktisk ingen sammenheng mellom sex og for tidlig fødsel. Så bare kos deg du. Den eneste gangen min mor har snakket med meg om sex var da jeg var gravid med førstemann. Da sa hun at man ikke skal ha sex 6 uker før og 6 uker etter fødsel. Men det er bare gammel overtro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå