virrevirrehodet Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Sønnen min er 10 mnd gammel og forkjøla. Vært snørrete siden onsdag, men vært i fin form ellers. I dag har han imidlertid vært ganske grinete, og i blant har han plutselig begynt å skrike..noen ganger uten grunn, andre ganger overreagert på noe som har skjedd (f.eks hvis jeg har tatt fra han noe farlig eller hvis han dunker hodet i gulvet..) Plutselig hyler han skikkelig høyt liksom.. Mens noen minutter etterpå er alt greit igjen.. Men generelt mer sutrete enn vanlig.. er så vanskelig dette med sykdom og babyer for veit jo ikke hvordan han føler seg liksom.. Jeg selv har vært forkjøla like lenge som han og jeg har pådratt meg bihulebetennelse.. Håper virkelig ikke han får noe mer men at han blir frisk snart.. Men er det noen symptomer på f.eks ørebetennelse somn jeg bør være oppmerksom på?
Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 når jeg mistenkte ørebetennelse på han her sa legen at dersom man trykker på den "flippen" som går inn mot øret(den som dekker åpningen liksom) så gjorde det stort sett kjempevondt hvis det var ørebetennelse!! Da hylte de som regel. Men med noen unntak selvfølgelig. Så er man i tvil så er det bedre med en sjekk for mye enn en for lite....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå