Gå til innhold

bordplassering

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal gifte oss 28 juni 2008 og da vil Sander være 2 år og 3 mnd

hvor skal han sitte hen under middagen, mest naturlig hadde vært mellom mine foreldre...

for jeg har tenkt at de skal sitte ved siden av hverandre og svigers ved siden av min samboer

har hørt at min pappa skal ha min svigermor til bors og svigerfar skal ha mamma men sånn har ikke jeg lyst til å ha det !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm er det ingen som skal ha med seg sine egene barn i bryllup under middagen??

har lest en annen tråd at det er flere som skal ha barna/barnet sitt i bryllup, men de har kanskje ikke lest tråden min?

Skrevet

Hei!

Du kan ordne plasseringen akkurat som du vil. Det er ikke så nøye lenger. Jeg skal gifte meg til lørdag og jeg har standard bordplassering. Men jeg har satt sønn vår ved siden av mamma,da min svigerfar er død.Han sitter da helt ytterst,for jeg regner med at han ikke sitter så lenge stille alikevel.

Lykke til.

Skrevet

Vi hadde begge mine foreldre til min side, og begge hans til hans side. Kunne ikke falle meg inn å blande dem, for de går ikke så veldig godt overens. Vi hadde heller ikke annenhver mann/kvinne, satte dem heller slik at alle trivdes best mulig, og det ble kjempesuksess! Så drit i standard bordplassering, og sett gutten din mellom foreldrene dine! Tror ikke han skal være like ved deg, best om andre tar seg av ham ved middagen, men selvsagt må han få sitte ved hovedbordet! :-)

*gift 26.08.06*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...