Murmeline Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 ...på krykker som en annen gammel dame, og kjøpt ekkel stor truse med hold-inn-effekt. Hadde håpet å finne en som gikk opp til puppene, men en sååååååååå stygg hadde de ikke. Denne er likevel ganske grusom, så håper virkelig den kan gjøre jobben etter fødsel. Sikle laaaaaaaaaaangt etter små søte blondesaker i mikrostørrelse...
meg & to små vampyrer Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Ja, sånn har jeg også kjøpt. Men syns de gikk skuffende langt ned... eller ikke langt nok opp. Håper de gjør trikset som alle snakker om allikevel. Kommer nok til å føle skikkelig sexy i de der, ja, he he... Uff...
ballong Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Hi hi grusomt...Spar kjøp har sikkert masse sånne ekle truser...
meg & to små vampyrer Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Ja, om om noen vet om noen truser som går helt opp til under puppene, så SI IFRA! Da skal det bli fart i sakene her. He he:)
Murmeline Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2006 De hadde noen på lindex som var enda lavere og dermed dummere, men disse kom selvfølgelig i både hvitt, svart og lyserosa:) Ble litt skuffet da min modell kun kom i hvitt..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Jordmor anbefalte meg sloggy hold in :-)
bee* Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 hva er det dere snakker om og hva er det godt for? Er det noe jeg har gåt glipp av?
Gjest Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 lillemo: titt på www.sparkjop.no Under; pant. De har de største holdingreiene jeg noensinne har sett....
Murmeline Skrevet 4. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2006 Panty, eller hold-inn-truse (jo styggere jo bedre) skal hjelpe livmoren med å trekke seg sammen igjen etter fødsel. Noen har fått dette anbefalt av jm, mens andre sverger til å ligge på magen feks.
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 finnes en sånn panty på cubus (tror hvertfall det var der) som ligger sammen med strømpebuksene. Den er i "strømpebukse" farge og har psyko hold inn greier. Tror man skal klare å dra den opp over navlen, men ikke helt opp til puppene (ikke nå da, men etter babyen er ute )
eva luna Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Hadde aldri orket å iføre meg slike truser! Jeg kjøpte et slags korsett forrige gang jeg var gravid, beregnet på tiden etter fødselen, den gikk fra trusekanten og stoppet under puppene. Den fungerte kjempebra, magen trakk seg fort sammen og i tillegg slapp jeg å blotte magen når jeg ammet og dro opp genseren.
Murmeline Skrevet 4. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2006 Hm, det hørtes jo mye bedre ut. Hva, hvem, hvor osv?
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Hva slags truser er dette? Er det bare venlige svære,stygge underbukser eller laget spesielt for denne bruken?
Gjest Skrevet 4. september 2006 #14 Skrevet 4. september 2006 De har kjempetruser på www.mothercare.com! Jeg fikk min svigermor til å kjøpe noen i str. 20! Tilsvarer str 46 eller noe tror jeg, men de er enorme og veldig gode! De går helt opp til puppene!Du får bestillt på nettet! De har masse annet fint til mor og barn der også. Anbefales!
Murmeline Skrevet 4. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 4. september 2006 Hihi, de jeg snakker om er i stramt syntetisk stoff, ofte er det stram inn mage og rumpe-effekt. Noen av de har boxerben, og strammer derfor lårene også. De henger sammen med underskjørt og giga-bestemor-bhene på lindex og tilsvarende butikker:) Ser for meg at de er pyton å ha på, sikert lurt med korsett som hun over snakker om..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå