Gå til innhold

Kanskje den som oppdaterer bryllupslista.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan passe på å kopiere den SISTE listen hvor alle har skrevet seg på??? Nå har jeg forsøkt MANGE ganger å komme med på denne listen, men hver gang det kommer ny oppdatert liste, så er jeg falt bort. Jeg vil også være på listen nemlig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fatter ikke at det skal være så forbanna vanskelig å kopiere en liste slik at alle står der grr'

gud vet hvor mange ganger jeg har falt bort også bare pga DE ikke kan klare å kopiere riktig !!!!

trodde alle viste hvordan man kopiere og limer inn men neida......sukk

Skrevet

Så sørg for å oppdatere den selv da! Det er jo noen som gidder å ta den jobben helt frivillig og da synes jeg det blir feil å klage på dem.

Skrevet

Hehe, har prøvd 2 ganger jeg og men er fremdeles ikke med! :-) Men vet nå selv når det er så....

Skrevet

Kanskje det faktisk ikke er så enkelt å oppdatere listen,da noen ikke klarer å kopiere siste innlegget da de fører seg opp. Da blir det feil uansett. Det var derfor jeg skrev info på førsten av lista,så folk hvet hvordan det skal gjøres. Men alikevel er det noen som ikke får det til. Men for all del. Dere kan bare oppdatere den selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...