Muffy Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Har en gutt på 4 1/2 mnd som jeg fullammer. I de to siste mnd har han sovet fra 1900-2000 til 0500-0600 uten mat. Men plutselig for noen dager siden har han begynt å våkne i 23-tiden på kvelden for å få mat, i tillegg til at han også våkner i 3-tiden og 5-tiden på natten, før vi i 7-tiden står opp. Er det noe som jeg bare må godta og fortsette å amme på natten, eller er det ett tegn på at han kanskje trenger noe tillegg? Han har ikke fått noe tillegg av noe slag, og han har heller ikke fått flaske, bare pupp. Noen som har noen gode råd?
baby220206 Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Sånn begynte vår jente også da hun ble fire mnd. Hs mente at det var pga hun begynte å trenge mer næring, men at vi skulle bare gi pupp til hun ble 6 mnd. Jo mer de vil ha, jo mer melk produserer vi, så bare pupp i vei:-) Godt vi har permisjon og ikke skal opp på jobb klokka sju. Da hadde det vært noe annet....
Muffy Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 Tusen takk for godt råd! Har kjøpt ei pakke med grøt, men den står fortsatt i skapet.... Godt å høre at også andre har hatt det slik. Vil fullamme så lenge som mulig, så da er det vel bare å brette opp
Gayza Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Det kan jo være økedøgn. Økedøgn kan her hos meg stå på i nesten en uke før jeg får opp produksjonen til et ønsket nivå.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 De fleste barn har det sånn rundt 4 mnd alderen. Syns det er rart man ikke hører om det egentlig.. Vi begynte med grøt da, pga liten vektøkning. Men all ære til deg som orker å våkne flere ganger om natta:)
baby220206 Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 jeg fullammet til hun ble seks mnd nå. det gjør ikke så mye for meg å våkne på natta og amme noen ganger. det tar henne bare noen minutter å spise før hun sovner igjen. jeg løfter henne da over i hennes seng igjen, og sovner selv etter to minutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå