baby220206 Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 hun ble sjekket for sopp da hun var ca tre mnd, og det var ikke det da. kan hun ha fått det senere? eller kan det være noe annet? oppdaget det i går, og det er helt likt i dag... hun griner litt når jeg ammer henne, men merker ingenting når hun spiser grøt. hva kan det i så fall være??
Sivalur Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hvite blemmer høres ut som trøske (samme som sopp tror jeg?). Hun kan vel ha fått det siden, det er jo 3 mnd siden du sjekket.
allergibarn Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Høres ut som trøske (kommer fra en sopp). Smør på med blå farris.
Villemo&Pjokken Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Kjøp corsodyl på apoteket og smør på i babyens munn med en q tips. Det sa ihvertfall helsesøster. Husk at du som ammer må behandle brystene dine, hvis ikke smitter du henne igjen etterpå. Det må du snakke med helsesøster om, hvordan skal gjøres, akkurat det vet jeg ikke noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå