Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan starter jeg på denne etter fødsel, må jeg vente til jeg får mensen? Legen sa ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du bare begynner når du føler for det. Kan starte med hvilken som helst pille, bare velg riktig ukedag.

Skrevet

Jeg fjernet en homonspiral og fikk beskjed om at jeg bare kunne begynne med en gang på et brett..... Tror du bare kan starte, kanskje du kan ringe legen å sjekke?

Skrevet

Jeg lurer på det samme som deg!!!! Men tør vi å stole på at de som skriver at vi bare kan starte når som helst har rett da?? Tenk om det ikke stemmer...Er absolutt ikke klar for flere barn med det første...

Skrevet

Du må enten stole på det eller ringe en lege og spørre nesten :)

Jeg var hos legen å fikk disse i dag, og hun sa at det var bare å starte med en gang :)

Skrevet

Stoler på deg "mamman te Kaja" . Takk skal du ha!

Skrevet

Om dere lurer kan dere vel gå inn på www.felleskatalogen.no og lese om preparatet... :-)

Skrevet

Gjorde det nå, Carina, og det var sant som de sa. Tusen takk til deg også!

Skrevet

Bare hyggelig å kunne være til hjelp :)

Skrevet

Jeg spurte på apoteket om nå jeg skulle starte, 2. menstruasjonsdag sa hun til meg og at den da virker etter rundt 7 dager

Skrevet

Det er jo greit nok med de som skal starte uten å ha født... Men skulle vi som har født vente på mensen kan vi jo risikere å vente veeeeeeeldig lenge.....

Skrevet

Jeg spurte legen min, og fikk beskjed om å starte når jeg ville etter fødsel.

Skrevet

hehe, det tenkte jeg ikke på, jeg fikk menstruasjonen igjen 4 mnd etter fødsel og derfor følte jeg det var greit å beg 2. menstruasjonsdag på minipillen. Det kan bli lenge å vente for de som venter i flere måneder enn det ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...