Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Jeg og familien min har nettopp flyttet til Frankrike for et år..pga jobben til mannen min. litt ensomt. Noen andre her som bor i utlandet? Er så lite aktivitet på 'foreldre i utlandet' forumet
juni_ Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Heisann Jeg bor i Nederland med nederlandsk mann og barn på 12 uker. Har bodd her i ett år og blir nok værende her en stund (eller kanskje for alltid, hvem vet)
Avokado Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Hei! Jeg bor i Nederland med norsk mann og en 5 månder gammel sønn. Vi flyttet ned for et år siden p.g.a hans jobb. Blir 2-3 år til!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Hei.. Bor også i Frankrike. Hvor bor dere?
Süsse Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Ja, jeg bor i Frankrike. Det blir litt ensomt langt fra venner og familie. Du maa prøve aa "aktivisere" deg litt hvor du bor. Jeg maatte iallefall det, greier ikke bare være hjemme. Hvor bor du i Frankrike da?
Avokado Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Snowstorm! Vet ikke om det var meg du mente. Bor i Bergen NH
jente,jente, ? Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Jeg bor i Sverige.. Ikke så langt fra hjemlandet det da
utlendingen Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Hei! Jeg bor i Belgia. Har vært her i 1 år. Skal være her i 2 år til. Mannen min jobber her. Har 2 små barn på 10 mnd og 2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå