Gå til innhold

Noen som bor i utlandet her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og familien min har nettopp flyttet til Frankrike for et år..pga jobben til mannen min. litt ensomt. Noen andre her som bor i utlandet? Er så lite aktivitet på 'foreldre i utlandet' forumet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Jeg bor i Nederland med nederlandsk mann og barn på 12 uker. Har bodd her i ett år og blir nok værende her en stund (eller kanskje for alltid, hvem vet)

 

 

Skrevet

Hei!

 

Jeg bor i Nederland med norsk mann og en 5 månder gammel sønn.

Vi flyttet ned for et år siden p.g.a hans jobb. Blir 2-3 år til!

Skrevet

Hei..

Bor også i Frankrike.

Hvor bor dere?

Skrevet

Ja, jeg bor i Frankrike.

 

Det blir litt ensomt langt fra venner og familie. Du maa prøve aa "aktivisere" deg litt hvor du bor. Jeg maatte iallefall det, greier ikke bare være hjemme.

 

Hvor bor du i Frankrike da?

Skrevet

Snowstorm!

 

Vet ikke om det var meg du mente. Bor i Bergen NH

Skrevet

Jeg bor i Sverige.. Ikke så langt fra hjemlandet det da :)

Skrevet

Hei!

Jeg bor i Belgia. Har vært her i 1 år. Skal være her i 2 år til. Mannen min jobber her. Har 2 små barn på 10 mnd og 2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...