Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Seriøst ! Eg tenke sex hele tia! No har d jo self. vært helg og eg har fått slik at det burde holde, men neida.....Øm og sår både her og der,men mere,,,? Ja Takk ! Har allti vært gla i sex, men etter at eg ble gravid e eg kåtar enn nån gang. Lure litt på om det kansje e hormonan som spille meg et puss, at eg bare treng mer kroppskontakt, kjærlighet og bekreftelse på at han elske meg.....For de gang e eg ikke e spes. kåt, må eg bare ha han likevel... Va heime fra jobb idag...plutselig stakk gogutten innom. Skulle bare si at han elska meg ...( og så sku han tisse....;-) Eg lå i senga enda, og etter mange klemma sa han at han måtte gå. Eg holdt han fast, snudde den bare rumpa mot han å sa at eg måttte ha han først. He he, han va heldigvis ikke sein å be. Hard me en gang og 3-4 min seinere sprang han fornøyd ut døra på vei t jobb igjen....og eg like fornøyd me kosn min dag hadde bynnt ! Nån flere som fikk sex i morrest?
vims-74 Skrevet 9. september 2006 #2 Skrevet 9. september 2006 Jeg fikk i dag morres iallefall, fin avslutning på ferie i Portugal, først en deilig orgasme under flinke fingre, så deilig hard pikk og ny orgasme. Akkurat ferdig da stuepiken banket på døra og kom inn med frokosten, som ble inntatt med utsikt utover Lisboa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå