Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Min niese var ca 3 en gang hun overnattet hos meg, som hun gjorde ganske ofte... og som vanlig våknet hun grytidlig. Og hun visste jeg ikke akkurat satte så stor pris på det... Det var litt vanskelig å blir snurt da jeg våknet kl 0430 på morgenen, av en liten hånd som strøk meg på kinnet, og en innsmigrende stemme som hvisket meg mykt i øret; "Du tante, jeg kan godt lære deg å gå i spagaten altså!..."
Lille jente Skrevet 10. januar 2007 #3 Skrevet 10. januar 2007 Jeg ler så jeg holder på å tisse på meg....haha
ceso Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 hahaha de er så vanvittig utspekulerte de småtrollene!! skjønner godt at du ikke kan bli gretten da... hehe-
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Det var en fin vekking! Jeg blir vanligvis vekt av at dattra mi på to og et halvt sier: "Mamma nå har jeg sovet lenge, lenge." Og det har hun jo rett i, hun legger seg jo klokka sju! Og klokka 6 har hun jo sovet i 11 timer. Jeg var på et foredrag forleden der foredragholderen unnskyldte seg fordi han var så trøtt. Han hadde nemlig blitt vekt av treåringen sin klokka halv fem med følgende strenge beskjed: Pappa, du må opp og lage kaffe til mamma og graut til meg! De kan dette med vekking de små...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå