Gå til innhold

La meg sjokkere dere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 3-barnsmor og heldigvis er jeg ikke perfekt!

Det hender barna mine har på seg for lite eller for mye tøy. Det hender at de sitter igjen i bilen mens jeg springer et raskt ærend i butikken. Det har også hendt at Tulla mi på 7 mnd har fått smake noe søtt fordi hun ser brødrene har noe. Og -gudhjelpemeg - det har faktisk også hendt at jeg har latt barna mine gråte i 5 minutter fordi jeg nesten har tisset på meg eller bare er nødt for å svare i telefonen.

Sånn er jeg bare, og jeg skammer med ikke en gang. Men dersom det er noen av dere andre perfekte som skulle føle behov for å ringe politi eller barnevern så kan jeg sikkert være behjelpelig med adressa mi eller det dere måtte trenge av opplysninger :-)

Ha en strålende fin dag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, huff så sjokkerende!!! Virker som du er verdens verste mor!!!! Hehe, skulle vi aldri kunne gå fra de så hadde i hvert fall jeg tisset på meg mange ganger.. Det er mange meninger her inne, men heldigvis bruker vel alle sin egen sunne fornuft i bunn og grunn:)

Skrevet

Ja jeg ringer ihvertfall ikke. Du er en helt vanlig normal mor vil jeg tru :o)

Skrevet

Takk for et fornuftig innlegg!! Jeg må si jeg beundrer moren min enda mer for en fantastisk oppvekst! Det er jammen ikke alltid like lett å skulle passe på flere små, og faktisk dekke noen av sine egne primære behov også. Man gjør så godt man kan, og det trenger ikke være perfekt! Jeg tror ikke på alle som idylliserer alt de gjør og sier de har det fantastisk hele tiden. Livet med barn er fantastisk, men det er slitsomt til tider og det er lov å ikke være perfekt!

Skrevet

Du forklarer situasjonen for oss mødre som har mer enn 1 barn! Endelig noen som fikk satt ord på hvordan jeg har det.

Tusen takk hovedinlegger :)

Skrevet

Endelig noen med bena godt plantet på jorda..

Skrevet

hehe fyyyyyyyyyyy deg..........

jeg er oppriktig sjokkert over deg schnuppsii... hihi

Skrevet

Ganske ny på dib, så ikke lest stort her enda.

Trodde slikt var normalt jeg. Jeg var slik da jeg bare hadde 1 barn og. Tror jaggu jeg har gjort værre ting også. Lurer på hvordan barn overlevde før i tiden jeg...

Er det virkelig så hysteriskt her inne??

hehe jo må nevne da..en gang vøtt..gutten var vel rundt året. Nei litt yngre kanskje, han kunne ikke gå. Satt ham i sofaen i bare bleia på en håndkle og så fikk han en hel stor plate melkesjokolade. haha skulle sett det utrykket. Sjokkisen var jo nesten like stor som han. Han trodde han hadde kommet til himmelen. Fikk noen virkelig fine grisebilder:)) Kan nevnes at han ikke fikk spise opp hele..og det orket han ikke heller. Så rett i dusjen.

Skrevet

Det er nok sånn mange av oss mødre er.. men likevel er vi verdens beste mødre for barna våre.

Skrevet

Takk og pris for at det finnes fornuftige folk her inne! Blir saa lei av slike andre innlegg hvor vitsen kun er aa finne feil v andre, typisk noen jenter! Hva med litt kvinnesolidaritet istedet...

~ langt fra perfekt

Skrevet

for et SJOKKERENDE innlegg. du må være en forfærdelig mor!

...nesten like forfærdelig som meg, du ;o)

jeg er ikke perfekt men en god mor for ungen min likevel... de som er såkalte perfekte må leve et slitsomt liv..hehe :o)

Skrevet

Knakende bra skrivi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hehe bra skrevet!!!

Man kan ikke høre på alt folk sier her inne. Alt for mange hysteriske mødre her...

Du er nok en fantastisk mor... og det er jeg og.

Fikk så mye refs fordi jeg spurte om babyen kunne ligge å skrike litt... hehe

Folk her tar jo helt av!

Skrevet

Ok, du traff meg litt nå. Jeg var en av de som skrev i den tråden du (antagelig) refererer til, men tingene jeg nevnte sjokkerer meg ikke akkurat, men jeg må innrømme at det forundrer meg. Det betyr jo på ingen måte at jeg er perfekt selv. Skjønner godt at det hender at en baby må grine en gang i blant mens man er opptatt med noe annet - men jeg personlig synes ikke skrikekurer for å få barn under 6 mnd til å sove er bra, for eksempel (det var en av tingene jeg nevnte som forundrer meg). Men det er jo min mening, har noen venner som har brukt skrikekur, men har ALDRI sagt noe til dem om det. De oppdrar sitt barn, jeg oppdrar mitt. Forumet her er jo for å utveksle meninger, og det er kanskje ikke alle som tenker over ting og som kanskje lærer noe nytt når de leser her inne? Sånn som hun som lurte på å gi babyen cola. De fleste som svarte på den tråden svarte spydig, men hva vet vi, kanskje det var seriøst ment?

Alle gjør jo som de føler er best selv uansett, men det er morsomt å lese hva andre synes om ting og tang her inne for det. :)

Skrevet

Ingen er perfekte men man må lov få lov til å fortelle hverandre erfaringer og opplysninger mann har fått. Kan være noen som ikke har fått med seg att det ikke er bra med teppe over vognen med mer. Men det att man forlater unger i bil syntes jeg ikke noe om. Etter jeg så på ophra om moren som forlot 3 unger i bilen for å handle så fant den ene fyrstikker. Alle ungene ble stygt brent men alle overlevde. Vet om en som bare skulle inn å kjøpe seg en is da hun var barnevakt. Satte vognen utenfor butikken. Da hun kom tilbake lå det en katt i vognen og ungen var død.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...