m-mamma Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hva praktiserer dere? 38,5? Minsten her er forkjøla og snørrete. Stakkar liten - slapp og utilpass. Sovnet i vippestolen sin (med ryggen nesten nede da). Lar han sove der, sikkert godt når hodet er bittelitt hevet.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Jeg tenker som så at jeg gir paracet dersom babyen har ubehag av å være syk. Dersom allmenntilstanden er nokså normal ville jeg ikke gitt. Men barn plages jo lett av feber da. Har ikke noen grense på temperaturen, men gir dersom det er det beste for babyen om du skjønner.
m-mamma Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 Jepp, høres fornuftig ut. Ga han nettopp en Paracet på 38,4, fordi han var skikkelig snufsete, "klødde liksom overalt", ute av seg. Nå sover han jo, og får slappet av litt.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Synes det var lurt av deg jeg:) Vi må nok bare bruke fornuften og gjøre det som virker best for babyen:)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Vi fikk beskjed av helsesøster om å gi hvis tempen steg over 39.
Blomman Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 gir ved nedsatt allmentilstnd og smerter- spiller ikke så stor rolle hvor høy feber. gir ikke helt uten videre selv om feberen er 38.
Luca Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Gir ikke utfra feberen, men hvordan barnet har det. Gir ofte til kvelden, slik at hun får sove godt om natta. Trenger den søvnen de kan få ved sykdom. Men når feberen har vært nærmere 40, og hun er veldig utilpass og sliten, har vi selvfølgelig gitt febernedsettende.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Snuppa hadde 38,9 rett før helgen, da ga jeg paracet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå