Gå til innhold

koke dere smokkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

koker dere smokkene hver dag eller bare skyller de?

jenta mi er 4 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koker sånn innimellom. Spørs om den bare har ligget i senga eller blitt dradd bortover gulvet på kjøpesenteret:-)

Skrevet

Ja, for vi har vært mye plaga med sopp.

Skrevet

Jenta vår får flaske.

Så hver kveld når jeg koker tuttene til flaskene, putter jeg også oppi dagens brukte smokker så de også for seg en oppkok.

Skrevet

jepp,koker di hver dag. både pga me har hatt sopp, og fordi eg koker pumpå hver kveld,så da er det ikke noe stress=)

Skrevet

Har aldri nokon sinne kokt dei kvar dag...

Då guten vår var 4 mnd kokte vi dei innimellom (eit par gongar i veka?), og skylte dei eit par gongar for dagen viss dei ikkje ramla på golvet.

Skrevet

Koker når de er nye ellers skyller vi de

Skrevet

Da min var 4 mnd kokte jeg dem hvis de hadde falt på gulvet på kjøpesentre etc eller hvis de var brukt mange dager og falt en del på gulvet. Hadde som regel 4-5 stk så la unna de jeg ville koke og kokte et par ganger i uka kanskje. Fra han var 5-6 mnd ca tror jeg så kokte jeg alle sammen kanskje ca annenhver uke, skylte bare ellers. Nå er han 10 mnd og jeg koker de bare når de er nye. Skyller de godt da når jeg føler de er litt skitne, og hvis andre barn har knabba dem og putta i munnen, elller hvis de har vært noen dager i barnehagen så vasker jeg dem med zalo og skyller godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...