Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Jeg er som mange andre gravide, ganske kåt for tiden. Men jeg tenner ikke på andre, verken menn eller kvinner. Jeg vil bare kose med meg selv og få orgasme helt alene. Helst hver dag. Stakkars kjæresten min da... Noen andre som har det slik?
jk-75 Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 jeg må jo innrømme att jeg elsker å onanere, helst alene forann speilet...da får jeg den beste orgasmen som finnes:-p ingenting i veien med fantasiene for tida hvertfall... mannen min er kjempe fornøyd sier han, men han vet ikke om alle de deilige stundene jeg har for meg selv..å de skal forbli mine! å gjerne hver dag:-p
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Å ja, slenger meg på her.....hver dag onanerer jeg, gjerne flere ganger om dagen.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 å det var godt å høre, har tenkt att av og til er det vanskelig med bare 1 gang, har lyst mer liksom...men hvorfor ikke, gjøre godt med sin egen kropp! det er jo så lov :-p
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Kan telle på en hånd de gangene vi har hatt sex gjennom dette svangerskapet..gleder meg til babyen er født,å at sexlivet blir `normalt` igjen! Men har kost mye med meg selv da,å i går fikk jeg fontene orgasme på egen hånd..det har aldri skjedd før! Får det ofte når jeg rir kjæresten min! Ble så overrasket,lurte litt på om det var foster vannet som gikk..men fant for ut at det ikke var det!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 d høres så deilig ut!!!, har ALDRI opplevd dette:-(... er det noe spesielt jeg kan gjøre for å få det til?
vims-74 Skrevet 10. september 2006 #7 Skrevet 10. september 2006 Jeg kan skrive under på at det er deilig!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #8 Skrevet 13. september 2006 Helt enig, jeg onanerer ofte, og hva er det med speilet, sånn plutselig? Har aldri tenkt på det før, men nå..jeg måtte ned i entreen foran det store speilet en dag. Tenk om noen hadde ringt på??!!! Ojoj..(det var den helgen svigerforeldrene mine var på besøk, tenk om det var dem som kom tilbake fra handletur..ojoj) Du som sier dere nesten ikke har hatt sex dette svangerskapet, hvorfor det? Er det du eller mannen din som holder igjen? Jeg har også tenkt mye på damer, og har mer lyst til å onanere for meg selv enn å ha sex.. men det har kanskje noe å gjøre med at jeg ikke har verdens kåteste samboer så jeg orker ikke prøve meg og bli avvist..
Anonym bruker Skrevet 14. september 2006 #9 Skrevet 14. september 2006 For min del er det deiligere å onanere sjål en å ha sex med manen min,hehehehheheheheheheheheheheh.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå