Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Mitt lille gull på 15 har hatt noen bleier med svart avføring. Noen som vet hva dette kan komme av? Det er nokså likt slik bæsj man får om man spiser jerntabletter. Jeg selv tror det må være noe hun spiser, da det ikke er hver bleie, men ca 4stk på 2måneder. Så ikek ofte altså. Neon andre som har opplevd dette. Må nevne med det samme av jeg ikke ammer og at hun spiser det meste.
Expat Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hvis ikke det stinket doed og fordervelse var det kanskje blaabaer, avokado etc? Stinker det noe alldeles mye forferdeligere enn vanlig skal bleia med til legeundersoekelse, blod er svart ogsaa...
Twig Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Her har vi erfaring med at lille har fått blåbær.. og da blir det svart bæsj
Gjest poda Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Tror også det kan bli litt svart hvis de spiser svisker?
camilla^ Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jentene mine hadde det for en stund siden. Tok en stund før vi skjønte hvorfor. For det var alltid etter besøk hos pappan eller farmor. Og svaret var Lilla Extra. En var nok til svart avføring på minstejenta..........
Gjest Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Blåbær og spinat fører til svart bæsj hos gutten vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå