MartheMor+Lillegutt Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Dere som har fått barn; hvordan har svangerskap, fødsel og barseltid påvirket forholdet?Har forholdet blitt dårligere, eller har dette knyttet dere nærmere hverandre?
yasmina Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Jeg syns nå vi er kommet enda nærmere hverandre. Det er selvfølgelig mindre tid til kun oss, men jeg savner det ikke. Vi deler jo endel opplevelser gjennom barna og så har vi jo kveldene. Syns at det forholdet vi nå har er helt fantastik og mye bedre enn hva det var ( og jeg var fornøyd før vi fikk barn også )
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Jeg syns vi kom hverandre nærmere og nærmere hverandre gjennom gjennom svangerskap, fødsel og barseltid. Nå kan vi stå sammen på kvelden og bare se nurket sove ....
firemerkersmør Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Nærmere på mange måter, men blir jo mindre tid til bare oss. Blir mindre sex og snakk om oss og er om babyen. Veldig koselig.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Både og... første året etter vi fikk vår første tok sinnsykt på forholdet. Men nå i dag er vi sterkere.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Syntes det ikke har vært så stor forandring. Har vært sammen min elsk så lenge att jeg tror jeg visste hva jeg gikk til og jeg hadde rett =0), snill og god. Har valgt en flott pappa til mitt barn. Bare det beste for henne.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Jeg vil si at vårt forhold er blitt sterkere. Jeg elsker asmbo mye høyere nå, enda jeg trodde at det ikke var mulig. Vi er kommet mye nærmere hverandre (og vi var nærem og hadde det godt fra før av). Jenta vår legger seg kl18-19 hver kveld så da har vi hele kvelden til bare oss og det er jo deilig! Så da blir det også tid til sex. Vi har egentlig ikke latt oss hemme så mye når vi fikk barn, vi finner på masse og tar henne emd oss. Er ikkeno mindre sosiale enn vi var i det hele tatt, tvert om! Og så må jo sambo få lov til å dra på sine gutteturer og jeg må få lov til å noen gang bare være sammen med venninner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå