Safir Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 å gjøre? Har babyen din noen favorittsyssel? Min jente elsker å være i bæresele!
Luckyme og vennen Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Det aller beste hun liker er vel egentlig at man holder henne inntil et bord og legger masse leker/ting foran henne sånn at hun kan rive dem ned på gulvet ;-) (mens hun sitter i fanget altså..) Liker også veldig godt å ligge på magen på gulvet å leke.. eller åle/snurre seg rundt. + at hun også liker veldig godt å sitte i bæreselen (ergo). Dette er topp 3 av favorittsyslene hennes ;-)
Gjest Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Celine er veldig glad i å leke med babygymmen sin
Safir Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2006 Dytter litt i håp om å få flere svar, så kanskje jeg får noen gode ideer til nye aktiviter!
Mamman til Christiane Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Hun elsker når vi hører på musikk og synger for henne.
Cat.68 Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Pia mi elsker å sitte i husken sin og huske, og så elsker hun å være på sykeltur. Men hun regnes vel kanskje ikke so bby lenger , blir 1 år om ei uke. Men hun har sittet på sykkel og husket siden hun var 7mnd.
Dolla&Heidi&spire Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 - Bæresele!!!!!! Det beste hun vet! Pluss - babygym både på rygg og mage - hoppe, sprette, danse og stå mens vi hører på musikk og synger - at jeg killer henne -leke fly (men ikke for lenge)
Tigergutt Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Samme her. Det er ingen ting som er bedre enn å gå tur i babybjørn. En annen ting som hun stråler av, er når hun får sitte på ergometersykkelen og trykke på alle kanppene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå