Ballettmelk Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Vi skal på ferie i slutten av november og planen er å komme tilbake ca. en uke før jul. Men, vi har ikke helt bestemt oss hvor vi skal dra! Babyen vår vil være ca. 8 mnd. ved avreise. Noen som har tips om hvor vi bør dra? Vi har tenkt litt på Thailand, men jeg er skeptisk til den lange flyreisen. Noen som har erfaring?
ToPrinsesser<3 Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Hva med Spania? Kanariøyene, som f.eks Tenerife, eller fastlands Spania. Jeg er ikke så glad i å fly derfor blir det helst til Europa vi reiser, men har hørt andre som har reist til Asia med små barn at det går veldig bra. Vi koser oss ihvertfall i Spania; leier rekkhus/leil/hus på spaniasommer.com, leiebil og rutefly. Veldig ok med selvhushold når man skal være noen uker. Lykke til!
tuppitei Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 vi har bestilt tur til egypt i desember, det skal visst være veldig fin temperatur på den tiden, ikke for varmt, men godt over tyve grader. Ca. 5-6 timer flytur tror jeg.
babymamma06 Skrevet 19. september 2006 #4 Skrevet 19. september 2006 Er det varmt i Spania i okt/nov?
ToPrinsesser<3 Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 På Kanariøyene ligger det på rundt 25 grader i november, fastlandet er jeg usikker på, men vil tippe rundt 18-20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå