Gå til innhold

Hvor lenge koke vann til baby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga vann fra springen rundt 3mnd..

Skrevet

Hs sa det ikke var nødvendig å koke vannet etter 3 mnd..bare la det renne noen min fra springen først!

Skrevet

Ga vann fra springen fra 6 mnd

Skrevet

Takk for svar! Jenta mi er et halvt år nå, så da slutter jeg herved å koke vannet!

Skrevet

Eg har flere sykepleiere i familien, og alle har sagt eg må koke vannet til dei er 1 år! Det har helsesøster sagt og!

Skrevet

Sluttet å koke etter 5 mnd sist og denne gang etter 3 mnd.HS sier det helt greit å slutte etter 3 mnd.

Skrevet

til deg anonym.

på sykehuset gir de vann fra springen til de nyfødte, når de gir de sukkervann.:)

Skrevet

Tja si det... Min er snart 5 mnd og jeg koker vannet, men det er jo litt komisk kanskje at han får i seg mye mer badevann med tiss og promp og såpe i løpet av et døgn enn kokt vann...

Skrevet

Gjelder det vannet som dere bruker til mme eller bare til å drikke?

Min datter er 6 måneder og jeg koker vannet ennå, men det hadde vært fint å kunne ta det rett ifra springen. Særlig nå som vi pusser opp kjøkkenet.

Skrevet

Ser det er litt forskjellig praksis ute og går. Jeg får spørre helsesøster neste gang vi er på helsestasjonen (typisk ting som jeg alltid glemmer...), blir spennende å høre hva anbefalingen er i denne byen. Og inntil da får jeg kanskje fortsette å koke vannet likevel...

Skrevet

vet det er liten vits, men jeg kommer likevel til å koke vannet så lenge lillegutt får mme på flaske.. mer en vanesak enn logikk egentlig.. byr meg imot å tappe vann rett fra springen fordi jeg er blitt så vant til å koke det ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...