Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Vi har en sånn Stokke stol med bøyle. Bøylen har en sånn svart "strikk" som skille mellom bena. Vi har ikke brukt bøylen på lenge, så den har ligget nede i kjelleren. småen har jo sølt når han har spist, og sølt på den strikken eller hva den skal kalles, og det har tørket inn der...... fant igjen den bøylen, og den så ganske delikat ut... det var litt mugg på den kan du si... Noe dere ville gjort for å få den ren? Lagt den i vann med grønnsåpe? Klor er også blitt nevnt her... Vaske den etterpå???? + undersøke pris på ny ;-)
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Kanskje prøve med litt salmiakk...det er hvertfall sterkt og tar det meste..fikk utemøblene mine av plast rene med det hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå