Matja Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Heisann menn! Jeg har blitt gravid etter en kort romanse med en mann som bor i England. Etter at jeg hadde begynt å puste normalt igjen (jeg ble lettere hysterisk i noen timer da testen var positiv), begynte jeg å glede meg og ringte barnefaren. Han sa at han var "happy about it", og jeg tenkte at han sikkert da ville være litt aktiv på sms-fronten og kanskje sende meg en "hvordan går det med deg" melding i ny og ne, men neida... (hvis jeg sender en melding først, så svarer ham og da kan vi melde ganske lenge, men å ta iniativ selv det gjør han ikke) Så da tenker jeg at; kanskje han ikke helt skjønner det? Eller at han kanskje vil vente til etter de kritiske ukene? Menn er jo selvfølgelig ikke helt like, men hva tenker dere? Er det vanskelig å skjønne for dere før magen blir synlig eller faktisk før babyen blir født, eller er det bare sånn at engelskmannen min er litt fjern? ;-) Håper dere har det bra!
vinterpappa Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Jeg klarer ikke helt å sette meg inn i situasjonen hans, for jeg er gift med min gravide medskyldige. Men selv jeg synes det er litt fjernt at det skal være baby der inne. Jeg ser magen vokse, jeg kjenner til og med litt liv innimellom, jeg har sett bildene på ultralyd, men likevel er det litt fjernt at det skal tyte ut en unge.. :-| Så at en mann som er i et annet land har vanskeligheter for å begripe hva som skjer synes jeg ikke er rart i det heletatt. Ikke vet jeg hva slags forhold dere har/har hatt heller, men en viss form for interesse bør man kanskje vise uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå