Gå til innhold

Ang støvler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte/bruker barna deres som ikke kan å gå gummistøvler i bhg? Jeg mener at jenta mi bare kommer til å krabbe ut av støvlene og har derfor ikke kjøpt til henne (hun er 14 mnd), men bhg-personalet var ikke enige.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min på 14mnd kan gå( han løper faktisk) hehe, men de støvlene er jo så enorme at han klarer så vidt å flytte på seg..

Jeg har sendt med han sånne førstegangssko med vernetupp, og de er vanntette en god stund iallefall.

gummestøvlene detter fort av, spesielt hvis de ikke kan gå.

mvh

Skrevet

Kjøpte først støvler i størrelse 21 som hun krabbet ut av. Kjøpte nye i størrelse 20 i en modell som er litt trangere rundt ankelen. Med stroppen fra regnbuksa sitter de godt.

Viking har ganske myke støvler som jeg ser for meg er gode å krabbe i. Litt utplukka størrelser nå så du får se hva de har. Barnestøvler er ganske billig også, jeg betalte 140 kr.

Skrevet

Gutten min går ikke helt ennå. Han er 14 mnd. Jeg har kjøpt støvler til ham i storlek 20. De er store men med hjelp av gummistrikke i regnbuksen sitter de godt på foten. Jeg har kjøpt sånne vanntete sokkedingser som du tar på beina....de bruker vi hjemme da vi er ute..

Jeg bestillte de på www.tinyzone.dk Det heter siddefutter og jeg syns det var en grei investering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...