Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Høres kanskje ut som et "luksus"problem, men er slettes ikke det for meg! Er nok ammingen som tar kiloene, og ser nå ikke ut!! Er høy og slank fra før, men nå ser jeg ut som et beinrangel! ingen klær sitter lenger, alle bein stikker ut! Er det noen som har tips hvordan legge på meg på en sunn måte? føler meg stygg å ekkel! Vil ha rompe!
Expat Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Ammekake! Soek i forum etter den. Ellers bruker mange proteinshakes fra sportsbutikker eller apoteket. Husk at 1L mm har noe slikt som 800kcal, og det er uten "omkostninger", og at barnet ditt antakelig drikker 150ml per kg. Da kan du jo fort regne paa det. Du skal da ha ihvertfall 1800-2000kcal per dag pluss mm-kaloriene. Med andre ord, spise som en tenaaringsgutt...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Jeg hadde samme "problemet" selv, veide under 50 kg!!! Har nå begynt å trappe ned på ammingen nå som gutten er snart 10 mndr, men bare SPIS alt du har lyst på og drikk masse vann...
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Jeg hadde også samme problemet. Var nede i 44 kg en periode..og det var ikke morsomt. Var i dårlig form i tillegg. Ting gikk seg til av seg selv etterhvert. Jeg prøvde å spise så mye som mulig. Vi laga oss gode middager osv. Tror også det hjalp at jeg begynte på homeopatmedisin (pga den dårlige formen min). Veier nå 46/47 og syns det er stor forskjell. Jeg ser ikke altfor tynn ut lenger (selv om jeg vet jeg ikke er mange kg.!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå