sussa4 Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Jeg kjøpte duker på lørdag 5 ruller (5 m i hver) til 250 kr .. Jysk hadde tilbud på de populære dukene sine i nervøs velour , så jeg måtte jo ha en bunke av de hvite De er sååå utrolig greie .. lett å vaske og strykefrie .. Het perfekt
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hei sussa4! Tusen takk for tipset! Nå har jeg vært å kjøpt duker jeg også....Jeg hadde tenkt å kjøpe disse dukene senere (gifter meg ikke før i juli neste år), men kjekt å kjøpe dem til halv pris.... Hvilken farge kjøpte du? Hvor mange blir dere i bryllupet? Når skal du gifte deg`? Jeg kjøpte 5 ruller med duker i kremhvit farge. Var usikker på hvor mange jeg trengte. Vi blir 57 gjester. Skal sette bordene i en U. Men må jo også ha duk til gavebord og kanskje til småbord i peisestua. Dama i butikken sa de regnet 1 meter på 4 personer.
sussa4 Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Hei igjen Vi skal gifte oss 30.07.07 (på sambos 30 årsdag) og vi vil bare ha et lite bryllup med nærmeste familie til middag (ca 25) og noen venner til kaffe, kaker og fest på kvelden i tillegg. Jeg kjøpte hvite Jeg kjøpte bare fem ruller fordi en venninne av meg har to fra før så da låner jeg bare av henne om jeg ikke har nok. Vi skal skal ha langbord til middagen, og til kaffen blir det nok små bordgrupper som jeg klipper opp noen av dem til.
sussa4 Skrevet 5. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2006 Huff. Ga deg visst feil dato . Riktig dato er : 30.06.07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå