Twig Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Har ei jente på 1 år, hun klør grådig på sidene.. når er det vanlig å få jeksler?
Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Gutten min er 1,5år og han får sine nå. Noen er tidligere, andre senere. Han har klødd i flere uker, så vi har ventet på noen skikkelig sutredager i lange tider nå. For oss har nok disse tennene vært de vanskeligste. Her er det snue, feber, lite søvn og myyyye kløe.
Expat Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Det heter 14mnd jeksler og 2aarsjeksler, saa rundtom der, alt etter som naar den foerste kom. Min lille fikk sin foerste tann rundt 9mnd og er paa jeksel nr 3 naa (grr, hater jeksler), hun er 17mnd. Velkommen hit, forresten!
Aga:-) Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Guttungen min fikk sine første jeksler rundt 14 mnd alder, men da hadde han vært plaget i lang tid (kanskje fra rundt ettårsdagen...). De kom på rekke og rad og førte med seg en del søvnløse netter. Nå er han 20 mnd og i gang med sett nr to. Forferdelig at de skal ha det så fælt:-(
Twig Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2006 Tusen takk Ja, så da kan jeg egentlig vente meg kanskje noe jeksler rundt 14 mnd.
Nutte81 Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 hei min gutt på 1 år begynte med enorm sikling og biting på alt rundt 10-11mnd. har også små prikker og utslett rundt munnen... han har i de siste ukene hatt enorme kuler i nede i munnen, ser ut som hele jekslene er fremme men dekket at tannkjøttet.... huff ser ikke deilig ut! i dag så jeg at han blødde litt på den ene og det ser ut som tanna popper ut vært øydeblikk.... han har også begynt med to kuler oppe... har ikke vært spesielt sur eller dårlig humør, spiser og sover normalt. han fikk sin første tann 6mnd gammel.(2stk nede) og han fikk 4 stk da han var 8mnd. og to da han var 10mnd. har nå 8 tenner... ser ut til at de kommer i par og med 2mnd mellomrom... hehe... er nok jeksel på veg hos din lille også, men det kan ta tid.
M&T mamma Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Min lille treging har akkurat fått alle sine jeksler. Hun er 19 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå