brummeline Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Jeg har en datter på 6,5 måned, og hun får vann og melk. Hva får barna deres, og hvor gamle er de?
Ranveig R Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 11,5 mnd - får vatn og morsmelk. Så lenge han drikk godt med morsmelk kjem vi ikkje til å stresse med å innføre kumelk, men det skal bli godt å sleppe å unngå det lenger.
WP-TLogPeanut Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 TL er 6 mnd og en uke,og hun fårr mme , vann og av og til får hun disse barnejuicene fra Hipp og Nestle. Ja,også sviskesaft,sånn som jeg har kokt utav svisker
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Barn trenger ikke noe annet enn morsmelk (evt mme) og vann. Dere gjør barna deres en bjørnetjeneste hvis dere begynner med juice og saft og andre greier nå.
gullgutten_min! Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Når barnet nekter å ta til seg drikke så er det bedre å vanne ut baby juicen enn at de ikke får noe i seg. jeg har slitt så fælt med dette og hs anbefalte å prøve det og det hjalp synes det var litt teit svar anonym.. er ofte en grunn for at man gjør slik man gjør.....
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Vann og melk (pupp og mme)
Cat.68 Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Jenta mi på snart 1 år får hovedsaklig vann, en flaske mme (om morgenen, helmelk og av og til BonAqua Forrest Berries el litt juice (sukkerfri)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå