Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 hmmm.. nå har det seg sånn at jeg nå etter 3 år m sambo har blitt betatt av en annen.. og jeg får han så absolutt ikke ut av hodet!! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. hver gang det ringer eller tikker inn meld blir jeg driit skuffa hvis det ikke er han!! ikke det han pleier å ringe men i blant.. :-/ vet jeg ikke har sjangs i havet (han har dame) o jeg skjønner ikke hva som er galt med meg! jeg kjenner han ikke Så godt en gang.. vet bare at vi har det kjempe gøy når vi er sammen... hmmm måtte bare få det ut! blir gal, men han er bare så fin og herlig og vi har det så gøy! jeg blir helt forvirra i hode! ikke det at jeg vil noen gang gå fra sambo eller på noen måte ødelegge noe men det er så spennende, men jeg må bare se å glemme det andre som har det slik i ny og ne?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 du er ikke alene om det!!! jeg har vært/er også betatt av en annen enn min samboer. kiler i hele kroppen når jeg ser han. Jeg vet også at det er en person jeg ikke hadde klart å vært i et forhold med av div grunner. forstår ikke hvorfor jeg er så betatt!! han jeg tenker på er ikke spesielt kjekk engang!!Hvorfor han ikke går ut av hodet mitt vet jeg ikke.full av dårlig samvittighet overfor min samboer. jeg gjorde deg ant.vis ikke klokere, men du er ikke alene med tankene hvertfall:)
.Ann. Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Jeg tror mange har det slik iblant.. Blir jo ikke "immun" mot andre mennesker, selv om en er i et forhold.. Det er jo en vanskelig situasjon å gå å tenke på noen annen en samboer, men det gjør jo livet litt mer spenende også da;-) Det er sikkert ikke siste gangen du møter noen du bir betatt av, for å si det slik.
kaos83 Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Jepp stadig vekk:) Ikke alene om d nei. Men jeg tenker som så at sambo sikkert har det på samme måte.. det gir meg litt bedre samvittighet også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå