femepena Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Kjøpte den for 3 mnd sidan etter å ha lest mykje bra om den m.a. her inne. Ranveig R hadde brukt den i London og skrytte den opp i skyene. Guten vå var knapt 6 mnd då vi fekk selen. Har prøvd fleire gonger, men etter nokre meinutt begynnar han å vri seg og gir klart uttrykk for at han vil ut av denne greia. Like ille begge vegar. Trur anatomien hans er ganske normal. Men det virkar som han enten får strekt beina for mykje (men eg er jo ikkje så breid), eller at beina sovnar. Andre som har oppplevd liknande? Han er no så stor at vi kan ha han i vanleg bæremeis, men eg hadde så sans for ergoen, eg. Søren og...
Ranveig R Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Oi, beklager. Føler at eg har lurt deg til å kjøpe "katta i sekken" no, men eg kan liksom ikkje få fullrost selen, for den har funka over all forventning for oss. Du har prøvd å bære han både på magen og ryggen? Husk at han alltid skal sitte med ansiktet sitt inn mot kroppen din. Eg kan vel ikkje foreslå anna enn å prøve igjen med jevne mellomrom, kanskje den fell bedre i smak når han blir eldre? Uff, dette var leit.
Halloween-mamma Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Kan du ikke spørre inne på www.tettinntil.com også? Der kan du også legge inn bilde av bebisen i Ergoen, slik at de evt. kan se om det er noe som ikke er helt riktig. De er gode på sånt Når han sutrer og vil ut igjen, er det mens dere er ute og går? Jeg har ikke prøvd Ergo selv, men jeg har Mei Tai, som likner litt. Og det jeg merket i begynnelsen var at jeg gjerne måtte bevege meg litt omkring mens jeg bar ham, slik at han hadde noe å se på..ellers ble han fort rastløs og ville ned.
femepena Skrevet 3. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2006 Kjære Ranveig R! I Ikkje ver lei deg, du. Eg vart så glad for alt det du skreiv om London. Føler ikkje på nokon måte at eg har kjøpt katta i sekken. Det er muleg at eg ikkje brukar den rett. (Takk til ho andre om å sende bilete til tettinntil. Var litt forsiktig då han var mindre, men no er han snart 10 mnd og står for ein god støyt (fall m.a. ned trappa for ei veke sidan, grøss...). Han tåler nok at eg held han der litt lenger no. Skal gå forbi nokre kyr i morgon, så har han litt å sjå på. Han har alltid ansiktet inn mot kroppen, men han likar ikkje varme så godt. Kanskje det er der det ligg?
Ranveig R Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Ja, det er lett for at ungen blir varm oppi selen. Når vi har vore ute og reist har han ikkje kunna ha bukse og jakke på, berre body og strømpebukse. Blir fort svett på magen. Så har vi heller hatt varme sokkar og hue på han + hatt med eit teppe som vi kan legge litt over skuldrene/nakken på han om det skulle bli kjølig. Ser sånn sett fram til vinteren, for då vil han ikkje bli så varm. Nei, du får høyre med tettinntil, dei skal visst ha greie på det aller aller meste om det å bære barn. Håpar det løyser seg i alle fall.
femepena Skrevet 3. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2006 Takk for det. Ser du er her inne ein del, så eg skal skrive nokre ord når eg har funne ut av det. God natt!
Ranveig R Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Ja, gjer det. Greitt å vite korleis det går med dei eg lurer ut i ulykke ;-p Sov godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå