Gå til innhold

Føler meg som en dårlig mor jeg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer enda ikke å skille ut ulike typer gråt.og da vet jeg ikke hvordan jeg skal klare å tilfredstille min lilles behov.føler h*n gråter masse hele tiden å jeg vet ikke hvorfor:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok laaaaang tid før jeg skjønte dette her også..... Er neimen ikke så lett da!

Han var vel rundt 7 mnd da jeg begynte å fatte tegninga. Nå er han 11 og ENDELIG skjønner jeg hva den forskjellige gråtinga er for noe!

Skrevet

Hvor gammel er din, da?

Min lille er seks uker, og ofte klarer jeg heller ikke enda å forstå ordentlig forskjellen på gråten. Sitter i blant og river meg i håret... Men jeg synes det går lettere uke for uke.

Jeg synes ikke du skal tenke på deg selv som en dårlig mor, det tar jo tid for å bli kjent med hverandre. Det trøster i alle fall jeg med med! :-)

Skrevet

Det tok laaaang tid før jeg også skjønte det.

På sykehuset f.eks så skreik jenta mi konstant hver natt å jeg skjønte ingenting. Siste natta var jeg så utslitt at jeg tok henne med i senga mi å lot hun sovne med puppen i munn. Ungen sov i 7 timer!!! Uten en lyd.

Ble vekket av de som jobbet der. Skjønte ingenting når jeg våkna.

Himmel og hav hvor "dum" jeg var som ikke skjønte det at hun ville ha nærkontakt. Jeg gikk bare rundt å vugget henne jeg da. Det funka jo ikke!! Hehe.. jaja vi blir flere erfaringer rikere for hvert barn.

Skrevet

For meg vart dette lettare då guten var rundt 3 mnd (skjønte i alle fall forskjell på trøtt og sulten), og ved ca 5 mnd følte eg at eg hadde alt "i boks".

Kor gamal er babyen din?

Skrevet

Hvis du er en dårlig mor, da er vi alle dårlige mødre, og det er vi IKKE.

Det tar en lang tid før man klarer å høre, og skjønne hva de forskjellige type gråtene betyr.

Jeg var helt frustrert i begynnelsen, men nå begynner jeg å bli tryggere på meg selv, og på barnet mitt. Og er det feil det jeg gjør, ja da prøver jeg på nytt igjen. En mor har lov å feile. Det er ingen i denne verden som er feilfri, eller perfekte. Barnet mitt er forresten 6.5 måned.

Skrevet

Hun er litt over tre måneder:)

Skrevet

Tok fem måneder her og , å lære forskjellen på alle typer gråt/sutring.

Når hun er sulten,trøtt,vil ha kos eller blir frustrert for at hun ikke får til det hun vil.

Ikke noe dårlig mor du nei , bare vent så kommer det etterhvert :D

Skrevet

Kan du beskrive en graatedag? Hvor mange timer det holder paa og hvor lenge per dag og til hvilke tider? Mat, soevn, hvordan det fordeler seg utover? Hvor ofte det er saann. Hvor sterk er graaten, og beveger barnet seg en spesiell maate naar h*n graater?

Skrevet

Småsutrer omtrent hele dagen.fra vi står opp og i ca ett par timer er hun blid og prater masse .men så begynner hun å småsutre akkurat som hun ikke er fornøyd eller tilfreds.

hvis hun ligger for seg selv å begynner å sutre,tar jeg henne opp og prøver ut forskjellige ting for å se om det hjelper.få henne til å sove,men hun sovner ikke ofte,og hvis hun gjør det er det bare en halvtime før hun våkner igjen,med sutring.også under matingen sutrer hun,og spesielt når hun blir lagt ned.om kveldene er det verst,da skriker hun å hun sovner gjerne ikke før i ellevetiden på kvelden,og da har vi prøvd å fått henne til å sove siden sju-åtte tiden.

er så kjipt når man prøver alt,skifte bleie,raping,mating,prøver å få henne til å sovne,men da skriker hun straks hodet treffer madrassen....

hun sovner ofte i vippestolen,men jeg synes ikke det er så greit at hun sover der da.

ikke klarer jeg å gå så masse med henne ettersom jeg er plaget med ryggen og hadde bekkenløsning i sv.skapet.men hun blir rolig da vi går med henne.

vet ikke hvor lenge jeg kan si hun gråter tilsammen,men jeg synes det virker mye jeg da,ettersom det pågår omtrent hele dagen,som sagt sutring ikke skriking....og det er opphold innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...