Sessa ruger igjen... Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Siden fødselen har jeg ikke kunnet ligge på venstre side. Når jeg gjør det får jeg etter en kort stund vondt i magen (føles som jeg har fosterbevegelser i livmoren samtidig) og noen ganger kjenner jeg det også i korsryggen. På slutten av graviditeten klarte jeg heller ikke å ligge noe særlig på denne siden. Følte liksom at jeg tippet mye mer over på magen da. I og med at mannen min ligger på venstre side av sengen kan jeg ikke ligge på armen hans om morgenen, og det er litt trist. Ellers så er høyre side favoritt siden min og jeg sover og våkner gjerne på denne siden.
brummeline Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Kan desverre ikke hjelpe deg. Men det kommer sikkert av graviditeten. Mye rart som skjer da. Og ting og tang skal jo på plass igjen etter en fødsel, og det kan ta sin tid. Du kan jo prate med legen din, eller helsesøster, kanskje de vet. :-)
Expat Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Hva skjer hvis du har en pute imellom knaerne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå