Gå til innhold

Rydding og trening....:-(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og så på tv - i senga - og fant ut at jeg skulle ta en opprydning i undertøysavdelingen isted......for et trist syn det egentlig var....

Har kastet kanskje 2/4 av det, gitt bort noen bh-er til eldstedatteren som var blitt for smått, men fremdeles pent. Satt igjen med 1/4 - nesten ingenting.....Men hadde to splitternye bh/truse sett som jeg kjøpte i sommer, et i sart rosa - nydelig, men helt ubrukt, og ett i bringebærrød som hadde merkelappene på ennå....Stakkars min sambo - her går det i flekkete ammebh`er og "gode" boxere om dagen (og natten;-). Håper jeg ikke er helt alene om det...og så var det denne treningen da....Må huske at jeg ikke kaster bladet med FLAT MAGE PÅ 10 DAGER-forsiden....om jeg skal rydde en dag da....Ha ha ha;-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he. Da stiller vi nok i samme divisjon. Undertøysskuffene er merkelig ryddige bakover i rekkene, for det er kun et utvalg av utvaskede amme-bh'er og "pansertruser" som blir brukt, ja! Her en tidlig morgen i ferien kom min kjære med en hentydning om at jeg så særdeles sexy ut... Først trodde jeg at han bare tulla for jeg hadde jo da faktisk den pansertrusa på meg. Men så viste det seg at han faktisk mente det! Stakkaren har nok blitt så vant til å se meg slik at plutselig var en ny pansret sak sett på som "hot" bare for at den i det minste var ny og sort i farven ;-)

Og treningen? Har jo lovet meg selv trening i morgen, men ser allerede nå at det ikke vil kunne skje i morgen formiddag. Men kanskje i morgen kveld når ungene er i seng? Jo, da SKAL jeg trene! Hvis jeg bare kommer meg over den berømmelige dørstokken da...

Skrevet

Hi hi...godt at jeg ikke er helt alene om det da:-) Også jeg som var så nøye på det før.....hm....jaja kommer vel sterkt tilbake etterhvert tenker jeg:-) Sambo har jo glist godt noen ganger han....godt han husker hvordan det egentlig var!

Skrevet

Så supert med opprydding! Flink er du! Må jo bare smile og humre for meg selv - her jeg sitter i en sliten kosebukse og genser som ikke passer Når morgenen kommer åpnes truseskuffen i ørska og jeg river med meg en tilfeldig og sliten truse, med Even over den andre armen. Pent undertøy eller bare tanken er totalt i glemmeboken for tiden. Om jeg mot formodning hadde funnet noe hadde det likevel knapt spilt noen rolle. Mannen må nok pent vente til kollikken er over - ringene under øynene mindre og tåka letter.

MEN jeg - som deg - lot meg fasinere samme forside. Kanskje jeg rekker å lese det en dag også - en gang jeg får tid da. Hmm

Skrevet

Ja er det ikke herlig! Kan hende det blir med kun lesingen her også. Har ikke viljestyrke eller lyst til å begynne å trene ennå jeg, vil bare kose meg denne tiden:-)

Skrevet

Ja, trening er ikke bare lagt på hylla, den ligger innerst og øverst i skapet. Men en dag - bare ikke riktig ennå. Så nå sitter jeg med cappocino, Troica og Fruktnøtt og lader opp til nok en herlig natt. Tenkte jeg trengt litt energi jeg da! he he

Skrevet

Få tak i litt magnesium som du tar på kvelden. Ta 400-600 mg 1 time før du skal legge deg. Det får kroppen til å hvile seg og slappe av. Noen ganger trenger vi litt hjelp til det og magnesium er helt ufarlig:-) Og Even har godt av det han evt skulle få i seg gjennom melken din, med spenningene i kroppen.

Jeg har brukt dette i mange år, etter anbefaling fra en heilpraktiker i Danmark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...