kruse knallkul Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Lurer litt på når dere begynner med strømpebukse til de små??. Har en 2 åring som er begynt i barnehagen. De er mye ute og nå synes jeg det begynner å bli litt høstluft i luften. Det er meldt 14 grader i morgen og regnbyger, er så i stuss på om jeg skal ta på han strømpebukse under buksen. Hva gjør dere, når begynner dere?? Kan nevne en regel jeg lærte en gang: Man bruker strømpebukse i alle mnd med -R- i. (men det må jo vurderes selvfølgelig)
blåbæret Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Dette er en vanskelig årstid. Det er kaldt når vi leverer om morgningen, men det blir varmere utover dagen. Jeg har ikke tatt på min strømpebukse, men har lagt en i hylla i bhg. og bedt dem ta på han hvis de syns han trenger det. De blir syke av å ha det for varmt, da florer bakteriene.
blåbæret Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 hihi - digger Elias her i huset også :0)
kruse knallkul Skrevet 3. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2006 He he Ja jeg tar med en i barnehagen også som kan ligge der. Som regel så blir det jo varmere utover dagen. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Tar strømpebukse på han når jeg føler jeg burde hatt strømpebukse selv. Er jo like ufyselig å bli for varm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå