Gå til innhold

Gleder meg til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle sier til meg at den perioden jeg er i nå er så spesiel og den er viktig å ta vare på. Mulig det... Jeg ser jo at det er en spesiel tid, men likevel gleder jeg meg til en del ting:

Når det gjelder Linea gleder jeg meg til:

- hun sover hele natten, eller til hun kun skal ha mat en gang i løpet av natten i hvertfall

- hun slipper å gråte seg igjennom hver bæsj eller promp.

- jeg skjønner henne bedre, så jeg vet hva hun vil til en hver tid... begynner å få nogelunde greie på det, men det gjenstår ennå litt...

- hun får litt mer rutiner, så vi bedre kan planlegge kvelden vår.

- hun responderer litt mer på det vi gjør med henne. Hun smiler hvis vi snakker til henne, men det blir morsommere når hun ler og sånn...

Når det gjelder meg selv gleder jeg meg til:

- jeg kan sove litt mer hver natt

- jeg kan slutte å bruke bind (har hatt innlegg eller bind siden påske!)

- jeg har gått ned de siste kiloene så jeg kommer meg inn i noe annet enn gravid buksene mine

- jeg kan slutte å sove med bh (lekker en del og så er det vondt å sove uten) og til å slutte å bruke bh generelt (liker ikke å gå med det når jeg er hjemme. Første som gikk når jeg kom hjem fra jobben før)

- jeg kan slutte å tenke på hva jeg spiser (mtp ammingen), og fråtse i alt som er godt!! (Er på melkefri diett akkurat nå og har bare lyst på fløteis, yoghurt, melk og sjokolade!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Kjente meg veldig igjen i denne her!

I hvertfall når det gjelder alt om Linea...

Alle sier tiden går så fort og at man skal kose seg mens de er små. Jeg prøver på det så godt jeg kan, men allikevel gleder jeg meg til de samme tingene som du! :-)

Når det gjelder meg selv gleder jeg meg til å kunne ta en dusj, og så være ren i mer enn en time etterpå. Nå går det som regel ikke så lang tid fra jeg har dusjet til jeg har fått en "dusj" med gulp nedover ryggen igjen...

Skrevet

Selv om jeg nyter det meste med jentene mine, må jeg si jeg gleder meg til å kunne ta på meg rent tøy og morningen og at det fortsatt er rent om kvelden:) Syns jeg konstant har flekker og div på klærne mine...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...