Gå til innhold

Er jeg veldig egoistisk nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst på et barn til, har ei jente på halvannet år fra før. Men samboer og jeg krangler en del, har det ofte fint sammen også. Lurer på om det er egoistisk å ønske seg flere barn når forholdet vårt ikke er helt stabilt? Vi har jo ikke tenkt å gå fra hverandre, men har noen konflikter. Bør vi vente? Vet at jeg må tenke på det barnet som eventuelt skal komme til verden, vil jo at han/hun skal komme til et trygt å godt hjem med gode foreldre.

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg vil si at jeg er i samme situasjon som deg. Har til o gmed lurt på om vi kommer til å være sammen for alltis, men planlegger likevel nummer to. Mannen min er verdens beste pappa, og jeg unner datteren min et søsken. Helst et hel-søsken istede for halv, selv om også de selvfølgelig kan bli like knytta til hverandre. Har man først et barn med en person, er de tmer praktisk å få nummer to med samme. Men selvfølgelig håper jeg helst at jeg og samboeren min skal finne ut av problemene og bli sammen, Og vi krangler ikke foran jenta! Og så legne vi har flere gode stunder enn dårlige, har jeg håp!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...