Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Hei. Jeg har ei jente på halvannet år, og ønsker meg så inderlig et barn til. Mannen min vil ikke ha flere før jeg er ferdig å studere, har begynt å jobbe, og vi har kjøpt oss hus... (Nå eier vi en leilighet, og greier oss fint økonomisk.) Det er langt frem i tid til jeg er ferdig med studiene mine, ca fem år. Jeg er ung, men vil ikke vente så lenge. Vet ikke hvordan jeg skal få overbevist ham. Er det noen her i en lignende situasjon?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Ja nesten. Vi har en på snart 2, vi hadde planlagt å få en til når han var 3 om han var bedre. (Han har vært mye syk og hatt en del problemer, hjertefeil, astma, reflux, osv, osv). Lillegutt er blitt mye bedre, eller, ihvertfall har vi lært oss å håndtere situasjonen. Problemet dukket da opp i sommer da vi fikk vite at jeg er syk. Vi vet ikke hvor lang tid det vil ta å bli bra igjen, men det kan ta opp til flere år sier legen, da de ikke vet så mye om sykdommen. Jeg ønsker å følge planen og "leve" videre. Til tross for at økonomien ikke vil være like god nå når jeg ikke lenger kan bidra i like stor grad, men vi klarer oss greit. Mannen min er heller litt mer tvilende nå og vet ikke helt hva han vil. Kan dere ikke få en til når tulla er 3-4 år, du får jo fødselsstipend? Møt hverandre litt på halvveien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå