Gå til innhold

Fru Marsimor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg spørre hva dere hadde som meny i bryllupet? Leste svaret ditt på tråden under her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei!

Vi giftet oss i trheim og tok maten fra Kulinarium as. Til forrett hadde vi butterdeigsterte med fisk og skalldyr og kremet hvitvins saus. Til hovedrett hadde vi hjort og fasan med kokte poteter, saus og grønnsaker. Dessert var cointreuparfait eller hvordan det skrives...Det var is iallfall.

Vi var skeptisk til kobinasjonene hjortog fasan, men det var alldeles nydelig.

Håper dette var til litt hjelp:)

Skrevet

Hei Fru Marsimor!!!

Spør litt igjen jeg... Tok dere kontakt med cateringfirmaet og etterspurte pris eller? Har sett på sidene deres, da det er flere som har anbefalt dem, men de forslagene som kommer frem der bli jo over 400 pr. pers inkl. to serveringer. Og da står det ikke noe om at det er kokker inkl. Var disse med i lokalet og la på fat o.l da, og så hadde dere servitører utenom?

Mvh

Skrevet

Hei hei!

Både maten og servicen kan jeg anbefale på det sterkeste. Vi tok også bryllupskaken vår der, og fikk den for 1350 kr. 3 egt, lukket valnøtt.

Kokker en inkl i prisen og de er på lokalet. De legger maten opp på hvert enkelt fat den første runden, men på andre runde tar du selv. Servitører utenom. De fikk 120 kr timen svart.

Vi fikk så god kontakt med Kulinarium, så det kan hende vi fikk litt rabatt fra de. Husker ikke helt hva vi hadde regnet ut selv når det gjelder prisen. Men for å si det sånn....jeg hadde gladelig betalt over 400 pr pers for den maten. Den er verdt hvert øre. Menyen kan du sette sammen selv, og de bytter ut litt etter sesongen.

Jeg anbefaler deg å ta kontakt med de for å få et prisoverslag. Vi fikk besøk av han som eier firmaet på forhånd og gikk igjennom alt. Det var veldig kjekt å få møte han først. Virkelig trivelig kar:)

Jeg vet iallefall hvor jeg skal ta maten fra når vi skal ha dåp og andre selskaper senere.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...