Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Nei det er ikke vanlig. Vår satte seg opp selv når hun var 9 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 min kan sitte oppreist selv ,på fanget og i vognen.( er 6 mnd)men liker best å støtte han opp med puter og inntil meg.begrenser tiden han sitter slik.det er ikke bra for ryggen at de sitter mye før de selv sitter seg opp, da først er de sterke nok...
Halloween-mamma Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Nei, min kunne ikke det. Da ville han sunket sammen som en potetsekk, tror jeg. Han satte seg opp rett før han ble 8 måneder. Satt stødig på gulvet (uten å tippe) ca. en uke før det.
Vanilla Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Det er vel i tidligste laget.... Vesla er 6 mnd, vil gjerne opp og sitte selv i vogne etc, men har ikke balansen/muskelstyrken til å sitte helt selv enda . Sitter på fanget etc endel.
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Min er straks 8 mnd og kan ikke sitte selv enda. Kun hvis han støtter seg med armene mot gulvet, men tipper fort til siden likevel. Tror gjennomsnittet er rundt 8 mnd, men mange sitter ikke før de er 10 mnd heller. Babyene er like forskjellige som oss:)
Tigergutt Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Min er 5 mnd, og hun kan ikke sitte selv. Mulig i et par sekunder, men så synker hun sammen om hun ikke kan lene seg inntil meg.
Beama Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Snuppa er snart 7 mnd... men har kunnet sittet lenge selv i en måneds tid... men klarer ikke å sette seg opp selv enda... Og jeg foretrekker at hun ligger... så hun får ikke sitte på gulvet å leke... Syntes det er tidlig selv om hun sitter rakrygget som en prest...
maristo Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 Hun var godt og vel 6 mnd når hun begynte å sitte selv uten å falle overende. Var 7,5 mnd når hun satte seg selv opp fra liggende og i samme slengen begynte hun å krype og like før hun var 8mnd så reiste hun seg opp. Nå er hun 10 mnd og står lenge lenge uten og holde seg fast :-)
ak24 Skrevet 3. september 2006 #11 Skrevet 3. september 2006 nei ingen av de kunne det.de satte seg opp av seg selv da de var rundt8-9 mnd gamle..han eldste gikk da han var 10 mnd...minstemann vet jeg ikke enda.jeg setter sjeldent barna mine opp på gulvet uansett.det får gå i deres tempo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå