Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Sønnen min ble født med mørkt hår, men nå er han lys med rødskjær. Kan han plutselig få rødt hår ? Bli ordentlig rødhåret altså...? Synes det høres rart ut, men er det noen som har erfaring med det?
Gjest Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Hva??? Har jeg lagt inn innlegg her???? Hehe, sånn er det her og skjønner du. Født med mørkt, og nå er det lyst med rødskjær i. Blir mer rødskjær i det når han er svett, hehe
Halloween-mamma Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Min gutt ble også født med veldig mørkt hår, men nå har det lysnet endel. Er enda brunt, men lysere. Og så har han rødskjær, som bare er synlig i solen. Men jeg har det samme. Så jeg regner med at min ikke blir mer rød i håret enn jeg er... (Pappaen har helt mørkt hår)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Høres ut som du er redd for det? At han skal få rødt hår?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Dersom du og pappan (begge to, altså) har arveanlegg til rødt hår, så kan babyen også få det. Men dersom bare en av dere har arveanlegg til rødt hår, så skal ikke babyen få det. Hilsen rødhåret mor til to blonde barn PS. Jeg får alltid skryt av håret mitt hos frisører. Rødt hår er ikke noe verre enn andre hårfarger. Så det så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå