Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Hei, Har vært plaget tidligere før jeg ble gravid av soppinfeksjon. Har vært kun plaget 1 gang i svangerskapet,men følte det ikke helt på samme måte. Klødde litt men mer sviing. Hvor lenge kan jeg benytte meg av en canesten patron? Jeg er 38+5u på vei og trenger å ta en.
Lilje74 Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Jeg har nettopp tatt en for et par dager siden etter avtale med legen. Tok en engangsstikkpille og stakk den bare såvidt innenfor... Har termin på tirsdag. Tok den nå fordi jeg håoer å være absolutt helt fri for soppinfeksjon ved fødselen for å unngå at babyen blir smittet og får trøske... noe som jo også kan føre til at jeg igjen blir smittet på brystvortene og vi får en dårlig start på ammingen...
Lilje74 Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 ps: hvis jeg var deg ville jeg vente så lenge jeg tør mot termin... og så ta pillen slik at jeg ble kvitt det før fødselen... sjekk det gjerne med legen din først...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå