Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Vi kommer - kommer dere? Hannah og meg
Gummelillan Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Leonora og jeg kommer! Må nok dra allerede kl 13:30 pga legetime for eldstejenta, men bedre med et kort treff enn ikke noe treff i hele tatt. Gleder meg til å treffe dere alle igjen! Er jo ikke av de som har vært med på flest treff hittil - er det bestlt bord på noe navn? Vel, hvis dere ser en lang, rødhåret jente med hestehale virre omkring på leting etter gjengen så si endelig i fra ;-)
Ronja65 Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Jeg blir sein hvis jeg kommer. Min kjære venninne og hennes familie fra Levanger reiser ikke forren i morgen ved 17-tiden. Det kommer lit an på deres planer om jeg kommer eller ikke. Vi må jo bare møtes attpåklatten!... men jeg svikter jo hver gang... men nå så er det slutt på barnedåper og konfirmasjoner på en stund:-). Så det blir nok et treff snart tenker jeg:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå