Molait Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Hei alle sammen! Da er jeg vel en dibber og ikke en bimmer mer. Gutten min kom på termindagen 24.08. Er litt sent ute med å overføre meg selv til dib, men pjokken har krevd sitt og besøker og ja..tiden blir borte for å si det sånn. Var ikke mange kjente nick nedover her. Var i grunn mange anonyme. Alle dere som fødte i august (og juli), hvor er dere? Jepp, men da er jeg ihvertfall her. Håper på mange koselige samtaler og diskusjoner i tiden fremover:)
Aga:-) Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Velkommen hit, veldig koselig å se deg:-) Håper det går bra med deg og pjokken, dagene blir jo litt hektiske sånn i starten ja. Ses forhåpentligvis masse her inne. Ha en strålende kveld!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 ønsker deg velkommen også her jeg.....og gratulerer med gutten!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Heisann og velkommen!!! Så koselig å "se" deg igjen! Hvordan gikk fødselen med stjernekikker'n? En del her inne har skiftet navn til "mammaen til..." etter fødselen, så derfor er det mange ukjente her. Jeg er så glad i min selvutnevnte prinsessetittel så jeg kvitter meg ikke med den med det første. Jeg lover deg at du ikke kommer til å være like mye her som på bim. Jeg får tid til en kort tur innom nå og da når Linea sover, hvis ikke det er noe middag som skal lages, klær som skal vaskes, henges opp eller brettes, eller jeg må spise, dusje, gå på do o.s.v. (Du hadde vel en fra før så da kan vel du plusse på litt på denne listen... Ü) Lykke til videre, vi snakkes!
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Hei å velkommen hit=) Gratulerer så mye med pjokken din=) Håper du vil trives her=)
Molait Skrevet 3. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2006 Der er dere jooo:))) Ønsker meg trådløst nettverk som fungerer...og laptop som fungerer..sukk. Stjernekikkern kikket til siden til slutt..hehe. Men var ikke festet i det hele tat da. Og hodet gikk oppover!! under fødselen. JM ble litt frustrert over det. Kom som ei kule ned sånn helt plutselig. Merkelig følelse. Skal skrive fødselshistorie snart. Ikke kommet så langt enda. Merkelig å lite tid man har selv om man er hjemme og babyn sover en hel del i løpet av døgnet. Jeg var er og kommer alltid til å være Molait:) Det er meg og uansett hva jeg finner på (bli gravid, være høygravid, føde) så er jeg fortsatt Molait. Synes det er greit jeg, at folk beholder nick, iaf deler av det. Lettere å kjenne igjen hverandre. Ja og har en fra før ja, på 8 år. Lagt ut noen bilder av Knotten da, om noen vil titte:) http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail/418758/offset/8 (er på side 3 og da..)
Gjest Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 hei hei! der var du og.. har nettopp komemt meg inn her selv, så går utifra at vi vil se mer til hverandre etterhvert:-) gratulerer med overstått fødsel!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Hei og velkommen:) Alltid koselig med nye dibbere:) Gratulerer så masse med gutten!
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Hei Molait Jeg kjenner deg igjen fra BIM, Jeg het Maria1978**17.07.06 der, men Isabella ble født 22. juli! Jeg får ikke tid til å være så mye her på DIB, ikke så rart det kanskje ... En liten jente som krever oppmerksomhet nå og det er veldig veldig koselig! Gratulerer så masse med baby til deg også! Kos deg så masse og lykke til!
♥Tiny Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 Velkommen etter Endelig kom du deg over hit du også! Får vel gratulere deg her også da, selvom jeg har sagt det mange ganger! Og kjempefine bilder av HT!! Vi sees vel iløpet av uka vi tenker jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå