Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Har en sønn på 16mnd. I sommer har jeg ofte ikke brukt body på han pga varmen og mye lettere å kle på genser og bukse bare, men hva nå når det det blir kaldere? De fleste merker i body er for små nå str 86, mens noen er store nok - finner få. Syns egentlig han er stor til å bruke body, men veldig praktisk. Hva gjør dere?
Gjest Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Kommer til å bruke det i vinter til gutten min på 16 mnd.Veldig praktisk og hvis genseren glir opp så trekker det ikke på ryggen.Ullbodyene er veldig bra i minusgrader. Kommer til å bruke det til han er 2 og et halvt ihvertfall:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Har heller ikke brukt body i sommer etter at finværet kom. Jenta mi er 16,5mnd og bruker 86 i tøy. De bodyene vi har passer fint, men henger fortsattt litt igjen med å bruke genser og bukse. Men body blir definitivt tatt i bruk igjen i vinter, som hun over skriver, godt å ha når det er kaldt og det ikke er så behagelig når det "trekker".
mto2 Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Kjem til å bruke body i vinter, men slit med å finne store nok. Han bør ha str 92 og det er vanskeleg å finne.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Ang størrelser på bodyer - har dere sjekket sparkjøp? Jeg har kjøpt vanlige, hvite T&T bodyer, og mener å huske de hadde disse i opptil 100cm lengde (jeg kjøpte 90 hvis ikke jeg husker helt feil)...
Aubergine Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Også ang. størrelse på bodyer; jeg kjøpte ifjor noen hvite ull/bomulls- bodyer på Cubus. De fantes, så vidt jeg husker, t.o.m. 100cm. Skal oppgradere garderoben, så jeg kan bruke bodyer til lillegutt denne vinteren og. (De har forr. litt hals, glimrende, ellers blir hele øverste del av brystet lett bart).
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Min sønn er straks 18 mnd og bruker str 92 nå og vi bruker fortsatt body. Ihvertfall stort sett. Syns det er mest praktisk også. Men det er ikke så slett å finne bodyer lengre, men kjøper med meg når jeg kommer over noe så jeg har et lite lager på de større str'elsene også. Kjøper mest hvitt så passer det til alt også. Nå bruker jeg jo stort sett genser over så hvordan de ser ut har ikke så stor betydning syns jeg.
Libra & Leo Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Syns ikke han er for stor. Niesen min er 2 1/2 og bruker fortsatt body. Veldig upraktisk med t-shirt og du vil jo automatisk dytte den ned i buksen...ergo siter bodyen på plass og den lille har mye mere komfort. Tror H&M også har bodyer i 100 eller 110. Noen er jo også store i størrelsene, så kanskje man slipper unna med et mindre nr.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Jeg synes faktisk det har vært omvendt i sommer..synes det er mye enklere med en langermet fin body uten noe under og bukse til enn genser og bukse, fordi gensrene ligger jo oppunder armhulene på et blunk... Om vintrene bruker jeg halvermet body eller ullbody som undertrøye under genseren. Ser forresten ofte hvite enkle bodyer i 92 på de forskjellige kjedene, f.eks H&M, cubus, spar kjøp.
98 & 05 & 07 & 08 Skrevet 3. september 2006 #10 Skrevet 3. september 2006 Var på exit her om dagen og der hadde de hvertfall bodyer opp til str 98
*Rutletutt* Skrevet 3. september 2006 #11 Skrevet 3. september 2006 Jepp - stort sett hver dag til gutten min på 20 mnd. Har ingen problemer å finne bodyer som passer da han bruker strl 80.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #12 Skrevet 3. september 2006 Ja bruker body! Holder liksom bleia godt på plass, dessuten har han mange fine bodyer som fungerer som genser/t-skjorte.
Twig Skrevet 3. september 2006 #13 Skrevet 3. september 2006 Ja, vi bruker body.. mer praktisk føler jeg.. slipper det å gli opp
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. september 2006 #14 Skrevet 4. september 2006 Bruker dere body? Nei, men sønnen min gjør det, hehe.. Han er snart 22 mnd. I sommer ble det lite bruk av body, men blir som helt sikkert ullbodyer til vinteren. Nå bruker han kortermet body under tynn genser.
Coria Skrevet 4. september 2006 #16 Skrevet 4. september 2006 Body er veldig greit synes jeg. Cubus har i alle fall i større størrelse enn 86.Det samme har f. eks Babyshop.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #17 Skrevet 4. september 2006 Regner med å bruke body frem til våren , men da er det også slutt. Føler hun er for stor til å fortsette stter det ..H*n er 14 mnd nå
det snør-og-snør Skrevet 4. september 2006 #18 Skrevet 4. september 2006 Body er favoritt plagget våres. dumt de ikke har det i store størrelser? Synes utover nå at det fungerer bra med kortermet body, med genser over, for sønnen vår har nettopp begynt å dra genseren opp hele tiden, og da slipper han å bli bar på magen. mvh
Gjest Skrevet 4. september 2006 #19 Skrevet 4. september 2006 Jeg har nettopp hentet bodyer som jeg har bestilt fra ellos. Der har de bodyer opp til 3 år i str. Jenta mi er veldig stor for alderen og jeg har kjøpt noen i 2 år og noen i 3 år til vinteren (hun er 1,5 år). Liker bodyene best når de ikke strammer. Sparkjøp har bodyer opp til 4 år. Jeg synes selv det er veldig praktisk så lenge hun bruker bleier og nå når det begynner å bli kaldere. Kommer til å bruke body på henne hele vinteren jeg.
det snør-og-snør Skrevet 4. september 2006 #20 Skrevet 4. september 2006 _Det var fint¨å høre, da skal jeg bestille noen der, trodde bare det gikk til 86 jeg se:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå