Fam.Martinussen Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 jeg har ikke fått noe..har ikke fått brev heller om jeg får denne perioden eller ikke..så håper jeg får
cathy^ Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Jeg har ikke fått no bostøtte ennå...og det merker jeg! Rart at den ikke kom inn 1. !?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Har heller ikke fått bostøtte...pleier jo alltid og komme den 1. i mnd....håper det ikke er noe feil. Har andre fått nå?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 jeg har heller ikke fått.... men vet at noen fikk i helga...så er vel underveis.. håper jeg...
det snør-og-snør Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 ihvertfall her i østfold så blir bostøtta sendt idag den 4. og pengene kommer inn i morra., har heller ikke fått noe skriv i posten, så håper det dukker opp noe. mvh
Sonja J Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Jeg bor i Drammen og fikk inn på fredag.....Blei litt skuffa for jeg fikk mye mindre enn før...Har omtrent samme inntekt men høyere husleie, har hatt bostøtte siden jeg blei aleine i 2001 men det er klart..Det har blitt forandringer i løpet av åra, både i inntekt og bosted så nå når jeg flyttet måtte jeg søke på nytt og det er mulig at jeg har fått mindre nå på dette stedet jeg bor nå, fordi jeg har høyere husleie......
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 jeg har hverken hørt noe på altinn.no, posten eller nettbanken. kan det komme i morra og? skjønner ikke. Jeg er ganske sikker på at jeg får, for jeg har 5200+strøm og får kun O.S osv.
svima hege Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 hmm... jeg bor i drammen og...men har ikke fått...
Brummeline3barnsmor Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Det sendes ut nytt vedtak i dag...derfor er det mange som ikke fikk før i dag eller i morgen.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Jeg fikk melding på altinn om at det manglet opplysninger, og det skulle leveres innen 10 juni, jeg så ikke dette før nettopp og trodde ikke jeg fikk noe bostøtte nå, siden det ikke hadde kommet vedtaksmelding heller. Men joda, igår kom det inn 2107,- kr!! Superglad nå ettersom jeg har 2 store regninger som ligger å venter;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå