Süsse Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Vi har ikke hatt daap eller navnefest og kommer til aa gjøre 1-aarsdagen til noe helt spesielt. Vi har ogsaa da lyst til aa gi en spesiell gave med tanke paa fremtiden. Noen gode forslag fra dere?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Hva med sånn avtrykk av fot eller hånd på gipsplate? Det har jeg lyst til å kjøpe. Ellers er sangbok fint å ha og kan gi mye gleder;)
Süsse Skrevet 3. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2006 Takk for forslag, men jeg vet om noen som laget en slik gipsplate-greier for en baby som døde, saa jeg forbinder det med det hver gang jeg ser de. Og han fikk en kjempefin sangbok da han ble født
Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 tre hjul sykkel er gøy, den kan de ha lenge:)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Barne gyngestol, så noen fine i Skeidar reklamen som kom forrige uke. Er det jente en flott dukke vugge seng, fra Bindesprodukter eller Bjørkhaug Arbeidsfelleskap AS. Begge steder har andre flote håndlagde tremøbler.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Ivo Caprino-filmene på dvd. De skal vi kjøpe til poden når han blir ett år.
Safir Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Kunst! Et fint maleri, litografi, eller lignende. Gir kanskje ikke så mye glede akkurat nå, men fint å ha når man blir voksen. Lille jenta mi fikk et flott bilde av mormoren sin i dåpsgave. Jeg synes det var helt supert! Har selv fått ulike bilder opp gjennom årene, og setter stor pris på de nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå