Gå til innhold

Hvordan er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av en far å gi blanke i sin egen unge?? Vi er ikke sammen, men likevell!! Han var fullstendig fraværende under hele svangerskapet....gutten ble født for 12 dager siden...han har vert innom 20 min da han var 3 dager gammel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes desverre noen sånne menn...uheldigvis har du fått baby en sånn en:( Min egen biologiske far er sånn...og jeg vill ikke bruke betegnelsen MENN på disse...de er umodne,følelsesløse egoistiske gutter...Som aldri burde fått barn!! *sint*

Skrevet

Joda, det er dessverre mulig... Jeg har også en unge med en slik. Ho er 2,5 år nå, og faren har aldri sett henne, dvs, jeg pressa på ham noen bilder da ho var 5 mnd gammel...

Det er nok vanligere enn man tror dessverre...

Skrevet

Han sier han skal stille opp.....men det ser ikke slik ut...

Skrevet

Synd dere ikke vet hvordan de er på forhånd... Men jeg ville nytet tiden sammen med barnet, så får han ta konsekvensene når barna er store nok til å forstå.. Noe i den duren.. Kos dere med ungene deres, og drit i disse gutta.. Har ei venninne som opplevde akkurat det samme. Hun har sluttet å bry seg om faren, og har det sååå fint.. Synd for barnet er det jo, men ikke mye å gjøre med det..

Skrevet

Helt ærlig så synes jeg ikke så veldig synd på deg desverre... Faren til min første er psykopat og er tvangsinnlagt store deler av året. Men han krever samvær, og jeg har ingenting å stille opp med. Må faktisk til og med betale for reisen hans. Nå går det mot femte eller sjette rettsaken. Men hans pykoser, manisk depressive og skisofrene diagnoser settes til side fordi "barnet har rett til å bli kjent med sine biologiske foreldre". Jeg blir så fortvila! Har visst ikke rett til å beskytte mitt eget barn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...