Gjest Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 Har termin 4.nov og vi har hele tiden sagt at fra 1.okt skal alt være klart og i hus:-) Samboeren min skal egentlig på en tur med hurtigruta fra trondheim til mo i rana og fly hjem fra 4-6 oktober. Det er med jobben og arbeid(ikke kos). Har sagt han kan reise, men han er redd og sier han ikke reiser, i tilfelle den lille prinsen vil komme. Det er vel liten til minimal sansynlighet at han først skal komme 32dager før tiden og i tillegg komme på en av disse dagene sier jeg, Hva mener dere ville dere latt sambo reise?????
Tjatjo Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Tja, jeg tror jeg hadde tatt sjangsen på at det hadde gått bra. Om han holder seg edru og noe skulle skje...kan han jo kaste seg på første fly hjem. (Jeg venter tvillinger og de kan fort komme litt før, så jeg vil vel at sambo skal holde seg mest mulig hjemme fra 1nov (term. 26))
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Jeg ville latt han reise.... Du er kanskje i tillegg førstegangsfødenede også,og da vil du mest sannsynlig få litt tid på deg fra riene starter til den lille er ute og da vil han få tid til å komme seg hjem. Og de fleste går jo over terminen også.
Puttipluttipott*har født* Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Det er jo veldig vanskelig å vite akkurat når fødselen starter. Det kan jo også gå 2 uker over termindato... Men vi har sagt at fra det er 1mnd igjen, så skal ikke far reise bort noe sted. Det er jo opp til dere;-)
Soon2B FØDEKLAR Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Jeg har en mnd igjen nå og samboern min skal reise på hyttetur på tirsdag. Etter det vil han holde seg hjemme, sier han. Man kan jo aldri vite når fødselen setter igang, så hvis han vil være sikker på å få den med seg, må han nesten holde seg i nærheten. Mest sannsynlig, vil jo ikke fødselen skje før nermere termin. Men tenk hvis....
Gjest Skrevet 3. september 2006 #6 Skrevet 3. september 2006 Ja, jeg vet. Sansynlighetetn er minimal, men tenk om.................. Det er ikke bare å ta et fly hjem heller, flyene går ikke akkuratt ofte i mo i rana og hva hvis han sitter på hurtigruta??? Bor i Oslo og han skal i tillegg kjøre fra Gardemoen til Ullevål- ca 30-40min. Skal høre med jordmor, men hun sier vel ikke hverken ene eller andre veien
Gjest Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Her er det jeg som reiser bort 29 dager før termin.....regner med at det går greit =)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Jeg hadde ikke hatt problem med å la han reise for så kort tid. Men han burde holde seg såpass oppegående at han husker at du ringer
Tingelingelate med to tomater Skrevet 3. september 2006 #9 Skrevet 3. september 2006 Jeg ville ikke latt sambo reise da lillegutt kom 1 måned før termin sist gang. Men er jo slett ikke alle det skjer med da:-) Om han reiser så kan han vel kanskje komme seg fort hjem om det skulle skje noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå