Aubergine Skrevet 3. september 2006 #1 Skrevet 3. september 2006 O.K., har fått med meg at cherrox ikke er verdens beste fottøy. Men hvis det er skikkelig,skikkelig vått er det vel der man lander. Det er jo tross alt ganske viktig å holde seg tørr på beina... Nå bare lurer jeg på, om det ikke er like bra å bruke et par gode, lette gummistøvler med ullsokker oppi? Da kan man jo være sikker på at sokkene er tørre og luftige, og man kan variere på tykkelsen, hvis man trenger det? Jeg har jobbet i bhg. og vært borti ganske mange sure og gufne cherrox, og det er jo en kjensgjerning at nyvasket, tørr ull holder mye bedre på varmen, enn "brukt", (i tilegg til å være litt mere delikat).
Gjest Skrevet 3. september 2006 #2 Skrevet 3. september 2006 Synes Cherroxene er helt greie jeg npår det er slapsete og bløtt på vinteren.Bruker tynne ullsokker inni disse.
zadine Skrevet 3. september 2006 #3 Skrevet 3. september 2006 Trodde cherroxer var fine for oss som bor på vestlandet, mye slaps og søl, samtidig som det er for kaldt for støvler. Men vil nok foretrekke, vintersko/goretex sko til vanlig bruk. Men ha cherroxene til de mest våte dagene.
M&Ida Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 Cherrox er helt supert synes jeg. Har bodd på vestlandet og der er det ikke skikkelig vinter. Gode og varme og holder beina tørre. Jeg kjøpte Slusher hos Eurosko i fjor. Dem skal føre den typen i år også. Var ikke så dyre heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå